از تقسیم سود 90 ریالی تا افزایش سرمایه 200درصدی

از تقسیم سود 90 ریالی تا افزایش سرمایه 200درصدی

در مجمع  بورس انرژی مطرح شد:
از تقسیم سود 90 ریالی تا افزایش سرملیه  200درصدی

مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده سالانه صاحبان سهام بورس انرژی  روز گذشته یک‌شنبه ۰۶/۰۴/۱۴۰۰ برگزار شد. در این جلسه که با حضور ۵۴.۲۲درصد از سهام‌داران حقیقی و نمایندگان سهام‌داران حقوقی برگزار شد، گزارش هیئت مدیره به مجمع درباره‌ی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹  و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت درباره صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ قرائت شد.

پس حاضران در مجمع با اکثریت آرا صورت‌های مالی دوره مالی فوق را به تصویب رساندند و با تقسیم ۹۰ریال سود به ازاء هر سهم موافقت کردند و بنا بر اعلام مدیر عامل شرکت سود سهام‌داران حقیقی یک ماه بعد از مجمع از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد شد. همچنین «موسسه‌ی حسابرسی بهراد مشار» به‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و «موسسه‌ی حسابرسی تدوین و همکاران» نیز مانند سال گذشته به عنوان  حسابرس و بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع فوق‌العاده بورس انرژی نیز برگزار شد.
در این مجمع با افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶۰میلیارد تومان به ۱۸۰میلیارد تومان، از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی موافقت و مواردی از اساس‌نامه نیز اصلاح شد.

نظرات شما
نظر خود را ارسال کنید