کاهش اغواگری در بورس با اجرای عرضه اولیه به «روش ترکیبی»

کاهش اغواگری در بورس با اجرای عرضه اولیه به «روش ترکیبی»

به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک تجارت به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا):

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده برای روش جدید عرضه اولیه اظهار داشت: عرضه اولیه روش‌های مختلفی دارد و روش جدید بیشتر برای برخی از شرکت‌های کوچک کاربرد دارد.

"محمدعلی دهقان دهنوی" به تلاش شرکت‌ها برای عرضه سهام خود در بازار سرمایه اشاره کرد و اظهار داشت: از حضور شرکت‌ها اعم از شرکت‌های کوچک و بزرگ در بازار سرمایه جهت تامین مالی از طریق این بازار در راستای توسعه شرکت و فعالیت‌های خود استقبال خواهیم کرد.

دهقان دهنوی با تاکید بر اینکه نمی‌توان چنین امکانی را از پیش‌روی شرکت‌ها حذف کرد بلکه باید این مسیر برای ورود شرکت‌ها به بورس باز باشد، گفت: در گذشته مشکلات بسیاری پیش روی شرکت‌های کوچک برای حضور در بورس قرار داشت که سازمان بورس با تلاش بیشتر در صدد حذف یا رفع موانع موجود جهت سهولت ورود شرکت‌های کوچک به بورس پیش رفت.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مشکلات عرضه سهام شرکت‌های کوچک در بورس اشاره کرد و گفت: برای مثال اگر ٢٠ درصد از سهام این شرکت‌های کوچک در بازار سهام عرضه می‌شد، سهام تخصیص یافته به هر فرد به دلیل تقسیم میان تعداد انبوهی از سهامداران، از ارزش چندان بالایی برخوردار نبود.

ادامه متن خبر : https://b2n.ir/n24173

نظرات شما
نظر خود را ارسال کنید